ittifak Kurulması için Yapılması Gerekenler

En Başta Büyükelçilik Binası Kurulur...

Büyükelçilik
Denizcilik: Güverte Silahları > Gemi Yönetimi > Yerleşim Planlama > Yabancı Kültürler
Ordu: Kuru Havuz
Ekonomi: Kaynakların Korunması > Palanga > Zenginlik
Bilim: Kuyu Kazma > Kağıt > Casusluk

Büyükelçilik Binasını Kurduktan Sonra;
Büyükelçilik Binasına Tıklayın,
İttifak Kurdan;
İttifak Adı: ..? ( Kurucağınız ittifakın adı )
İttifak Tag: ..? ( Kurucağınız ittifakın Kısaltması )
Doldurduktan Sonra Buton' a Tıklayınız.

İttifaka üye Alımını Yükseltmek için;
İttifak Kurduğunuzda ittifak kapasitesi 3 tür Bunu yükseltmek amacıyla Büyükelçilik Binasını Geliştirmeniz Gerekmektedir...
ilk Kurduğunuzda 3 Kademe Geliştirirseniz 1 puan vermektedir verilen diplomasi puanları Bonus Kaynak Olarak ittifaka Aktarırsınız ve ittifakınızın Kapasitesi Gelişir Bu Sayede ittifakınızda daha fazla üye alma Hakkını Kazanırsınız..!
| | | DEVAMINI OKU 27 Şubat 2009 Cuma Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Süper Yağmalar Nasıl Kazanılır ?

ikariam Süper Yağmalar Nasıl Kazanılır ?


İlk önce Güçlü adamlardan yağma almayı anlatıcağım
1-Hemen kurbanımızı belirliyoruz.Her şehrinizden birer adet casus gönderin
2-Hepsinden görev verin.BÖylece yakalanma riskimizdede sorun olmaz
3-İlk önce gönderdiğimiz şehrin adına ve kordinatlarına tıklayarak onun şehrinin bina kademelerini görüyoruzTicaret Limanı ne kadar yüksekse o kadar iyi,depo ne kadar düşük ve tamamı doluysa o kadar iyidir.
4-Bu işleri yaptıktan sonra Kaynaklara bakıyoruzİyiyse bir görev daha veriyoruz askerlere bakıyoruz
5-Adamın asker sayısını sizin bir kaç fazladan askeriniz ile yenebileceğinizi düşünürseniz iyi ganimet alırsınız.Yanlız unutmayın adamın surlarınız
6-Saldırıyı başlatın.Savaş süresince raund durumlarını öğrenin.Asker takviyesi gerekebilir.
7-Savaş Bitti
a-Kazandınız:Çok Ganimet kazandınız.
b-Kaybettiniz:Gerçekten general puanınızın oynayışını gözle görüceksiniz.
| | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Sıkca Sorulan Sorular

http://14octobre.org/media/blogs/discussions/Ikariam-Archipel-b.jpg
IKARİAM SIKCA SORULAN SORULAR
- Işgal araştırmasını bitirdim ama işgal yapamıyorum?
Işgal, oyunda henüz tam olarak aktif değildir.

- Bürokrasi araştırmasını bitirdim ama yeni bina yapamıyorum?
Bürokrasi, oyunda henüz tam olarak aktif değildir.

- Diplomasi puanım nasıl yükselir ?
Her inşa edilen elçilik binasının ilk kademesi +3 diplomasi puanı sağlar. Ilk seviyeden sonra ki her gelişim +1 diplomasi puanı sağlar.

- Diplomasi puanım düşüyor. Neden?
Bir ticaret anlaşmasının teklif edene maliyeti 4 diplomasi puanıdır. Sadece 2 diplomasi puanı anlasmayi kabul eden oyuncudan alinir.
Bir askeri anlaşmanın teklif edene maliyeti 11 diplomasi puanıdır. Askeri anlaşmayı kabul eden oyuncudan 2 diplomasi puanı alınır.
Herhangi bir anlaşmayı iptal ederseniz diplomasi puanınız geri gelir.

- Koloni kurdum ismini nasıl değiştirebilirim?
Koloni yada şehir isimlerini, ismini değiştirmek istediğiniz köyün/başkentin/sömürgenin belediye binasına girip sağ üst köşede, belediye yazısının altında bulunan dan değiştirebilirsiniz.

- Altınım neden düşüyor?
Altınınızın düşme sebebi, gelirinizden çok gideriniz olmasıdır. Geliri ve giderinizi altına tıklayarak bakacağınız gibi ayrıntılı şekilde belediyeden de öğrenebilirsiniz.

- Altınımı nasıl artırabilirim?
Altınınızı giderlerinizi düşürerek ve boşta duran vatandaş sayısını arttırtarak, arttırabilirsiniz. Akademide çalışan bilim adamlarını azaltarak, kaynaklarda çalışan işçileri azaltarak ve asker teshis ettirerek azaltabilirsiniz.

- Kolonimde odun ve lüks kaynaklarda işçi çalıştıramıyorum?
Bunun sebebi muhtemelen, hala sömügenize nasıl gireceğinizi bilmiyor oluşunuzdandır. Sömürgeye nasıl girilir? Oyunda sol üst köşede Ikariam Plus linkinin altında şehir isminizi görürsünüz. Orda bulunan oka tıklayarak listeyi açar ve alt sıralarda bulunan sömürgenizi seçtiğinizde sömürgenizi görüntülersiniz. Bundan sonrası basit. Her zamanki gibi ada haritasından kaynaklara giderek içşi yollayacaksınız. Ve bilim adamlarıda aynı şekilde.

- Ittifağa diplomasi puanını sadece yönetici mi aktarıyor yoksa üyelerde aktarabiliyor mu?
İttifağa diplomasi puanını sadece lider aktarır.(bkz: Ittifak Hakkında Herşey)

- Hem belediye hem kışla geliştirmek istiyorum aynı anda ama olmuyor?
Bir köyde aynı anda sadece bir inşaat yapılabilir.

- Liman kuşatmak ne anlama gelir? Sağladığı artılar nelerdir?
Liman kuşatması, savaş gemilerinin bir başka köyü kuşatmasıdır. Bunun anlamı, kuşatılan köye herhangi bir ticaret gemisi gidiş gelişinde tüm kaynaklar kuşatmayı yapana aktarılır.

- Ileriki araştırmalarda çok uzun gün sayıları var. Nasıl düşürebilirim?
Gelişiminizle birlikte akademiyide yükseltirseniz. O süreler kısalacaktır. Şu an gördüğünüz süreler o an sahip olduğunuz bilim adamı sayısı üzerinden size verilir.

- Premium hesap bana ne katacak?
Premium hesapta;
1. Krallık yönetimi; yani tüm krallığınızda ne var ne yok askeri durum, biim adamlarının durumu, kaynak bilgileriniz, depo bilgileriniz, bazı binaların bilgilerini görebileceksiniz.
2. Her kaynak için (odun ve lüks kaynaklar) %20 dafa fazla kaynak çıkartabilme (tüm köy/sömürge/başkentlerde geçerlidir.) ve odunda 2:1, lüks kaynaklarda 1:1 oranında takas. Yani 200odun=100mermer=100üzüm=100kristal=100sülfür gibi artılara sahip olacaksınız.

- Taverna ve müzenin memnuniyete etkisi nedir?
Tavernanın her seviyesi, saat başına dağıtılan üzüm sayısını arttırmaya böylelikle de memnun insan sayısını arttırmaya yarar. Ama taverna için tükenebilir kaynak olan üzüm kullanılmaktadır. Tavernami 5 seviye yaptım işim bitti denilemez büyüyen belediye binası ile artan nufusla tavernada dağıtılan saatlik üzüm miktarı bir süre sonra artan nufusun isteklerini karşılayamayacak duruma gelecektir. Be sebeple belediye ile doğru orantılı arttırılması gerekir. Müzeye gelirsek, müze her anlaşma için sabit ve zamanla değişimi olmayan 50 memnuniyet puanı verir.

- Sehirde bozulma oluşunca nasıl bir durumla karşılaşıyorum?
Bozulum günlük yönetim işlerinin düzgün yapılmasını etkiler, şehirdeki(sömürge) üretim ve memnuniyeti kötü yönde etkiler. (bkz: Bozulum Hakkında)

- Sıralamada puanım neden düşüyor?
Puanlar bir çok kıstasa bakılarak hesaplanır. Puan neden düşüyordan ziyade neler puanları etkiliyor dersek, bina seviyeleri, bilim adamları sayısı, vatandaş sayısı, askeri güç(askerler ve gemiler), kaynak durumunuz, sömürge sayınız v.s (bkz: Puan Hesaplaması)

- Kışlada sipariş verilen askerleri iptal edebilirmiyim?
Ne yazikki hayır, o yüzden en ideali eğer yağmadan kaçırmak için asker üretmiyecekseniz azar azar sipariş vermeniz..

- Maksimum işçi sayısından fazla işçi çalıştıranlar var ??
Yardımcı eller araştırması bu işe yarıyor.

- İki farklı şehire saray yapsam iki koloni yapabilirmiyim ?
Hayır en yüksek saray seviyesi kadar koloni kurabilirsiniz
| | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 3 yorum

ikariam Bilimsel Araştırmalar



Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Kuyu Kazma


Tanım: Eureka! Yerleşimimizde artık bir su kuyusu var! Bundan sonra devamlı yagmur beklememiz gerekmiyecek. Vatandaşlarımız daha mutlu olacak ve topraklarımız o kadar kuru olmayacak!

Etkileri : +50 Yerleşim alanı , Başkentte +50 mutluluk
Şu an gereken araştırma süresi: 1S 27Dk 16S (32 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Kagıt
Gereken(ler): -

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Kagıt


Tanım: Bilgilerimizi kagıda dökmek için bir yol bulduk! Artık bilgilerimizi saklayabilecegimiz papirüs bitkisinden üretilen kagıtlarımız var. Böylece kütüphanelerimizi doldurmak için agır taşlara kelimelerimizi kazımak zorunda degiliz.

Etkileri : %2 daha fazla araştırma puanı
Şu an gereken araştırma süresi: 1S 21Dk 49S (30 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Casusluk
Gereken(ler): Kuyu Kazma (Bilim)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Casusluk


Tanım: Bazı vatandaşlarımız diger şehirlere yerleşebilirler ve komşularımızı gözetlememize yardımcı olabilirler. Komşularımızın hangi icatları geliştirdigi ve depolarındaki kaynakları hakkında bilgiler alabiliriz. Ve savaş halinde şehir duvarlarını açmaları için onları kullanabiliriz.

Sagladıkları: İstihbarat Merkezi inşa edebilme
Şu an gereken araştırma süresi: 16S (352 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Buluş
Gereken(ler): Ka ıt (Bilim)
Zenginlik (Ekonomi)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Buluş


Tanım: Patlayan toz ve diger maddeler ile alakadar son zamanlarda bir çok olay gerçekleşti. Bu yüzden meraklı bilim adamlarımız için kendi mucit atölyemizi kurduk, böylece bütün o patlamalar akademideki çalışmaları artık etkilemeyecekler. Çok güçlü duvarlara sahip bu bina sayesinde , çalışmalar sırasında binamıza da artık zarar gelmeyecek.

Sagladıkları : Mucit Atölyesi inşası
Şu an gereken araştırma süresi: 1Gn 6S 43Dk 38S (896 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Mürekkep
Gereken(ler): Casusluk (Bilim)
Üzüm Presi (Ekonomi)
Profesyonel Ordu (Askeri)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Mürekkep


Tanım: Doga yazmamız için gerekli her şeyi bize saglar : Kuşlar bize tüylerini verir ve denizlerdeki sekiz kollu balık bize siyah mürekkep saglar! Artık fikirlerimizi daha iyi yazabilecegiz!

Etkisi : %4 daha fazla araştırma puanı
Şu an gereken araştırma süresi: 2Gn 4S (1144 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Kültürel Etkileşim
Gereken(ler): Buluş (Bilim)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Kültürel Etkileşim


Tanım: Vatandaşlarımız diger insanlıkların kültürel başarılarına da göz atmalılar. Böylece süphesiz ki, bu kültürel alışveriş içinde bizden ögrenmek konusunda ilgili olan di er insanlıklar, bizim büyük eserlerimizi kendi müzelerinde de sergileyeceklerdir.

Sagladıkları : Müze inşa edebilme
Şu an gereken araştırma süresi: 5Gn 12S (2904 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Anatomi
Gereken(ler): Mürekkep (Bilim)
Uzman Ahçılık (Ekonomi)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Anatomi


Tanım: İnsan vücudu hakkında çok şey ögrendik! Artık hekimleri, yararlı askerlerimizi daha çabuk ayaga kaldırmaları için savaşlara gönderebiliriz. Tabiki hekimler dogru eczaları hazırlayabilir ve bazı hekimlerin savaşlarımızı daha cesur hale getiren gizli formülleri dahi vardır.

Sagladıkları : Kışlada Hekim yetiştirebilmek
Şu an gereken araştırma süresi: 11Gn 10S 54Dk 32S (6048 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Cam
Gereken(ler): Kültürel Etkileşim (Bilim)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Cam


Tanım: Cam´dan çok faydalı şeyler yapılabilir. Büyüteçler, mikroskoplar ve diger aletlerle , bilim adamlarımız daha iyi çalışacaklar. Tabi ki bu kırılgan nesneler laboratuvarlarımızda çokça harcanacak fakat yeterli kristal cam ile araştırmalarımızı hızlandırabiliriz!

Sagladıkları : Akademimizdeki araştırmaları hızlandırmak için kristal cam kullanabilme
Şu an gereken araştırma süresi: 25Gn 10S 54Dk 32S (13440 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Mekanik Kalem
Gereken(ler): Anatomi (Bilim)
Market (Ekonomi)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Mekanik Kalem


Tanım: Zekice ufak bir aparat : Akıllı bir mucit, makinelere yazı yazdırmayı başardı. Artık belgelerimizi kolaylıkla kopyalayabiliriz ve akademilerimiz fikirlerini birbirine daha hızlı iletebilecekler!

Etkileri : %8 daha fazla araştırma puanı
Şu an gereken araştırma süresi: 39Gn 18S 32Dk 43S (21000 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Kuş Uçuşu
Gereken(ler): Cam (Bilim)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Kuş Uçuşu


Tanım: Kuşlar gibi uçabilmeyi ögrendik! Artık bir insanı gökyüzüne kaldıracak makineler yapabiliriz ve düşmanlarımızın kafasının üzerinde , uzaklardan nefes kesen hızlarda ok atarak, vızıldayabiliriz.

Sagladıkları: Gyrokopter
Şu an gereken araştırma süresi: 127Gn 1S 5Dk 27S (67080 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: İletişim
Gereken(ler): Mekanik Kalem (Bilim)
İşgal Yönetimi (Askeri)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: İletişim


Tanım: Bir mucize : Artık parşömen tomarlarını borular aracılıgı ile gönderebiliriz, böylece bilim adamlarımız daha hızlı haberleşebilirler! Bu bizi uzun ayak işlerinden kurtarır ve bilim adamlarımızın daha az altın harcamasını saglar!

Etkileri : her bilim adamı için 1 altın daha az masraf
Şu an gereken araştırma süresi: 313Gn 15S 16Dk 21S (165600 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Basınç Kabini
Gereken(ler): Kuş Uçuşu (Bilim)
Yardımcı Eller (Ekonomi)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Basınç Kabini


Tanım: Artık gemilerimizi, denizin altında da yüzdürebiliriz! Okyanuslar artık bizim! Düşmanlarımızı deniz altından takip edip, onları batırmadan önce , düşmanlarımız bizi göremeyecekler!

Sa ladıkları : Tershanede Denizaltı yapabilme
Şu an gereken araştırma süresi: 404Gn 13S 5Dk 27S (213600 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Arşimet Prensibi
Gereken(ler): İletişim (Bilim)
Ütopya (Ekonomi)
Robotik (Askeri)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Arşimet Prensibi


Tanım: Uçan bir makina yapabilecek düzeyde geliştik! Artık gökyüzü bile bir limit de il bizim için! Düşmanlarımızın kafalarının üzerinde büyük balonlar uçurabilir, onlara ateş veya arı kovanları atabiliriz!

Sagladıkları: Kışla´da Balon yapabilmeniz saglar.
Şu an gereken araştırma süresi: 272G 17S 27Dk 16S (144000 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Knowledge Future
Gereken(ler): Basınç Kabini (Bilim)

Araştırma Alanı: Bilim
İsim: Knowledge Future


Tanım: Knowledge Future
Şu an gereken araştırma süresi: 831Gn 19S 38Dk 10S (439200 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: -
Gereken(ler): Arşimet Prensibi (Bilim)
Top Atışı (Askeri)
Ütopya (Ekonomi)
Havantopu Eklentisi (Denizcilik)
| | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Ekonomi Araştırmaları

Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Kaynakların Korunması


Tanım: Kaynaklarımızı uzun süre nasıl iyi koruyacagımızı ögrenmiş olduk. Böylece kaynaklarımızın bir kısmı korsanlardan ve onları bizden çalmak isteyen hainlerden saklanmış oldu.

Faydası: Depo inşaatı
Şu an gereken araştırma süresi: 54dk 32S (20 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Palanga
Gereken(ler): -


Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Palanga


Tanım: Çok zeki bir fikir: Bir makaraya geçirilen bir ip, insana Herkül´ün gücünü kazandıracaktır. Böylece artık işçilerimiz çok büyük taş blokları kendi başlarına kaldırabilecekler ve binalarımızı daha hızlı inşa edebilecekler!

Etkileri : Bina masraflarında %2 azalma
Şu an gereken araştırma süresi: 1S 5dk 27s (24 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Zenginlik
Gereken(ler): Kaynakların Korunması (Ekonomi)

Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Zenginlik


Tanım: Dünya çok degerli madenler ile dolu! Sülfür ve Kristal kaynaklarını nasıl çıkartabilecegimizi, Taş ocagından nasıl Mermer çıkarabilecegimizi ve leziz şaraplarımızı yapabilmek için ,bereketli yamaçlarımızda nasıl Üzüm yetiştirebilecegimizi ögrendik!
Bu hazinelerden faydalanırsak, Zenginligimizde yeni bir dönem açacagız ve bir Ticaret Limanı uzak diyarlardan gelen satıcılara ürünlerimizi teklif edebilmemizi ve ihtiyacımız olan kaynakları almamızı saglayacak.

Etkileri : Ticaret ürünlerini çıkarılmasını saglar ve Ticaret Limanı yapmaya yarar.
Şu an gereken araştırma süresi: 6S 32dk 43s (144 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Üzüm Presi
Gereken(ler): Palanga (Ekonomi)


Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Üzüm Presi


Tanım: Mutlu nüfusun oluk oluk akan şarabın tadına vardıgı, saatlerini e lenerek geçirece i festivallere ihtiyacı var. Dionysos bize verdigi mutlulu u izlemekten zevk alıyor!
Şu an gereken araştırma süresi: 16S (352 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Uzman Aşçılık
Gereken(ler): Zenginlik (Ekonomi)
Kuyu Kazma (Bilim)


Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Uzman Aşçılık


Tanım: Kültürümüz, damak tadı konusunda oldukça zengin lezzetlere sahip! Eger askerlerimize savaşlarda aşçılar eşlik ederlerse, sadece yemek kokusu yaratmaktan öte, onlara evlerinin mutfagını hatırlatır ve savaşçı ruhlarını güçlendirebiliriz. Ve unutulmamalıdır ki, gönülden yapılmış bir yemek, bir erkegi tekrar ayakları üzerine kaldırabilir. Ve tabiki, aşçıların savaş sırasında da kullanabilecekleri keskin bıçakları vardır.

Sagladıkları : Kışlada Aşçı yetiştirebilme
Şu an gereken araştırma süresi: 1Gn 10S 54dk 32s (768 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Geometri
Gereken(ler): Üzüm Presi (Ekonomi)
Yerleşim Planlama (Denizcilik)
Profesyonel Ordu (Askeri)

Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Geometri


Tanım: Dik açılar, üçgenler, çemberler - zeki beyinler, binaları daha iyi ve daha güzel yapabilmek için , onları nasıl yapmamız gerektigini hesaplayabilirler. Yakında şehirlerimiz bütün dünyaya örnek olarak sunulacaklar!

Etkisi : Bina masraflarında %4 azalma
Şu an gereken araştırma süresi: 2Gn 4S (1144 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Market
Gereken(ler): Uzman Aşçılık (Ekonomi)

Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Market


Tanım: Uzak diyarlardan gelen yabancı ürünler marketimizde. Burada tüccar ile antlaşmalar yapabiliriz, böylece ihtiyacımız olan bütün ham maddelere ulaşabiliriz.

Sa ladıkları : Ticaret Antlaşmaları
Şu an gereken araştırma süresi: 4Gn 12S (2376 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Tatil
Gereken(ler): Geometri (Ekonomi)
Yabancı Kültürler (Denizcilik)


Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Tatil


Tanım: İyice dinlenmiş bir işçi, yorgun olandan daha fazla çalışmaya heveslidir. Bu nedenle her işci haftada bir gün izin almalıdır. Bu vatandaşlarımızı daha mutlu yapacak!

Etkileri : Bütün şehirlerdeki memnuniyeti arttırır
Şu an gereken araştırma süresi: 11Gn 10S 54Dk 32S (6048 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Yardımcı Eller
Gereken(ler): Market (Ekonomi)


Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Yardımcı Eller


Tanım: Eger kumsallarda güneşlenmeleri yerine vatandaşlarımıza biraz yardım edebilirsek, daha fazla ham madde elde edebiliriz ve vatandaşlarımız daha az güneş yanıgı şikayeti çekerler. Ocaklar, madenler, depolar ve baglarda her zaman yardım lazımdır.

Sagladıkları : Kaynaklarda ve akademide daha fazla kaynak elde edebilme
Şu an gereken araştırma süresi: 25Gn 10S 54Dk 32S (13440 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Ruh Düzeyi
Gereken(ler): Tatil (Ekonomi)

Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Ruh Düzeyi


Tanım: Su her zaman düzdür. Bu bilgiyi kullanarak binalarımıza da daha düz yapabiliriz! Şehrimiz artık daha güzel olacak ve biz inşaatlar için daha az mermer ve odun kullanacagız!

Etkileri : Bina inşaları için %8 daha az maliyet
Şu an gereken araştırma süresi: 39Gn 18S 32Dk 43S (21000 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Bürokrasi
Gereken(ler): Yardımcı Eller (Ekonomi)

Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Bürokrasi


Tanım: Artık sarayımızın daha çok rafı, kutusu ve çizimleri var hatta daha anlaşılır ve daha fazla kayıt, form ve katiplerimiz de var. Artık şehirlerimizde başka binalar inşa edebilir ve onları yönetebiliriz!

Sa ladıkları : Şehirlerde ek inşa alanları
Şu an gereken araştırma süresi: 117Gn 6S 32Dk 43S (61920 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Ütopya
Gereken(ler): Ruh Düzeyi (Ekonomi)


Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Ütopya


Tanım: Ütopya
Şu an gereken araştırma süresi: 606G 19S 38Dk 10S (320400 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: Economy Future
Gereken(ler): Bürokrasi (Ekonomi)
Diplomasi (Denizcilik)
İletişim (Bilim)
Barut (Askeri)

Araştırma Alanı: Ekonomi
İsim: Economy Future


Tanım: Economy Future
Şu an gereken araştırma süresi: 831G 19S 38Dk 10S (439200 Araştırma Puanı)
Bu alanda sıradaki araştırma: -
Gereken(ler): Arşimet Prensibi (Bilim)
Top Atışı (Askeri)
Ütopya (Ekonomi)
Havantopu Eklentisi (Denizcilik)
| | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

Hızlı Gelişme Taktikleri

1)Oyunu akşama doğru açın 18:00-20:00 arası uygun bir zaman.(Araştırmalar için böyle bir zaman)
2)Önce 30 kişiyi Oduna yollayın.
3)Araştırma Binasını kurun.8 adamı da çalıştırın.
4)Ticaret Limanı kurun.
5)Kışla kurun.
6)5 Taş Atan Adam dan çıkarın.ve aralıksız en yakındaki eziğe gömmeye başlayın.
7)Saat yaklaşık 20:30-22:30 arası olmuştur artık Araştırma binasının kademesini artırıp Yatın Zenginlik Araştırmasını yapana kadar Sürekli başkalarına saldırın.Bu aradada Araştırma binasını yapabilidiğiniz kadar yükseltin.
8)Zenginlik Olduğu zaman 15 işçi maddeye yollayın,en kısa zamanda depo basmaya çalışın.
9)Şimdi Saray için Araştırmaları tamamladıktan sonra 30 olan işçi sayınızı yapabilidiğiniz kadar yükseltip 2.maddedeki işçileri 0layın,5 taş atan adamı kovun.
10)Yeterli madde birikine Sarayı kurup 12 saat kadar elleşmeyin.
11)Gerekli Maddeniz muhtemelen tamamlandı İlk maddeniz Mermer değilse mermere,Mermer ise sülfüre koloni atın!(Buna dikkat edin Sülfür çok önemli artık orta gelişmişlik seviyesindesiniz düşmanlarınız artı vede taş atan adamlar işe yaramaz en yakın zamanda koloni başına 8 phalanx yollayın.)
| | | | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 4 yorum

ikariam Gelişme Yöntemleri

Uzun bir aradan sonra yine aranızdayım.Yani daha doğrusu mesaj yazmamıştım
Oyunda Dahada Yeni Gelişme YÖntemleri Keşfettim.İşte ;
  • Oyunda Araştırmalar bölümünde ilk olarak İletişime Kadar gelin.
  • Sonra Ekonomiye geçin ve bürokrasiyi araştırıp bitirin araştırmalarınızı.
  • 6000 puanlı ordu yapınız.Benim size önerim buhar devi+tüfekçi
  • Bu ordu gelen geçene saldırın.Sizden korkacaklar.Bundan sonra 20.000 puan kazanın ve ordunuzu sıfırlayın.
  • Ütopya ve top atışını araştırın.
  • araştırmalarınızı tekrar sıfırlayın
  • Bu sefer 12.500 puanlı bir ordu yapın.Tercihen tüfekçi+buhar devi+gyrokopter+topçular.
  • 3. ve üstü bir ittifağa girin.
  • Zaten kendiniz bundan sonra rahatça gelişeceksiniz.
| | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

Ikariam - Puan Hesaplaması

Ikariam - Puan Hesaplaması

Toplam Puan

Diğer puanlar + Her şehir sakini 1 puan

* Usta inşaatçılar (100 e bölündükten sonra toplam puana eklenir):

1 parça odun harcaması 1 usta inşaatçı puanına denk gelir, 1 parça lüks kaynak harcaması 2 usta inşaatçı puanına denk gelir.
Örn. İnşa 220 odun (220 puan) 40 kristal (80 puan) = 300 puan

Bu nedenle harcadığınız kaynak miktarına göre puan kazanırsınız.

Bina Seviyeleri:

Her seviye 1 puan kazandırır fakat toplam puana eklenmez!

Bilim adamları:

Toplam ulaşılmış araştırma puanı (sadece bitmiş araştırmalar hesaplanır!).

Araştırma seviyeleri:

Her araştırma seviyesi 4 puandır. (Toplam puana eklenmez!)

* Generaller (100 e bölündükten sonra toplam puana eklenir):

Askeri birimlerin puan hesaplamaları: 2x odun + 4x lüks kaynak

Ordu

Askerler:

* Taş Atıcı: 80 puan
* Kılıç Ustası: 158 puan
* Phalanx: 464 puan
* Okçu: 608 puan
* Tüfekçi: 1326 puan
* Buhar devi: 5164 puan
* Doktor: 2724 puan
* Aşçı: 1452 puan

Savaş Makinaları:

* Şahmerdan: 908 puan
* Mancınık: 1612 puan
* Topçu: 6402 puan

Savaş Gemileri:

* Kargo Gemisi: 1 puan her 300 altın harcaması
* Şahmerdan-Gemisi: 196 puan
* Okçu Gemi: 260 puan
* Alev Atıcı: 518 puan
* Mancınık Gemisi: 650 puan
* Havantopu Gemisi: 1694 puan
* Buharlı Şahmerdan: 2040 puan
* Denizaltı: 2498 puan

Hava Savaş Üniteleri:

* Gyrocopter: 5180 puan
* Balon: 8052 puan

Altın Miktarı:

Altın / Görünen puan, 1:1 (Toplam puana etkisi olup olmadığı bilinmiyor)
| | | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

Hangi Bina Hangi Araştırmaları İster


Ticaret Limanı
Ordu
: Kuru Havuz

Ticaret Merkezi
Ekonomi: Kaynakların Korunması > Palanga > Zenginlik

Depo
Ekonomi: Kaynakların Korunması

Taverna
Ekonomi: Kaynakların Korunması > Palanga > Zenginlik > Üzüm Presi
Bilim: Kuyu Kazma

İstihbarat Merkezi
Bilim: Kuyu Kazma > Kağıt > Casusluk
Ekonomi: Kaynakların Korunması > Palanga > Zenginlik

Müze
Bilim: Kuyu Kazma > Kağıt > Casusluk > Buluş > Mürekkep > Kültürel Etkileşim
Ekonomi: Kaynakların Korunması > Palanga > Zenginlik > Uzman Aşçılık
Ordu: Kuru Havuz > Harita > Profesyonel Ordu
Denizcilik: Güverte Silahları > Gemi Yönetimi > Yerleşim Planlama

Saray
Denizcilik: Güverte Silahları > Gemi Yönetimi > Yerleşim Planlama
Ordu: Kuru Havuz
Ekonomi: Kaynakların Korunması > Palanga > Zenginlik

Büyükelçilik
Denizcilik: Güverte Silahları > Gemi Yönetimi > Yerleşim Planlama > Yabancı Kültürler
Ordu: Kuru Havuz
Ekonomi: Kaynakların Korunması > Palanga > Zenginlik
Bilim: Kuyu Kazma > Kağıt > Casusluk

Mucit Atölyesi
Bilim: Kuyu Kazma > Kağıt > Casusluk > Buluş
Ekonomi: Kaynakların Korunması > Palanga > Zenginlik > Üzüm Presi
Ordu: Kuru Havuz > Harita > Profesyonel Ordu
| | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

Bir Kaç ikariam Oyunu Banneri Resimleri

Bir Kaç ikariam Oyunu Banneri Resimleri



| | | | | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Oyunda ilk Adımlar

Merhaba,

Şu sırayı uygulamak iyi olacaktır.

Kayıt ol ve kaydı tamamla:
  • Mailiene gelen onay linkini tıkla
Nüfusa yer aç:
  • Şehir --> belediye binasını arttır (Çünkü 40 vatandaşın hepsi dolu, artış için yer yok)
  • Ada --> oduncu kampı --> maksimum (odun lazım )
Altınınız negatif verecektir, aldırmayın. Nüfus artışı ile saatler sonunda pozitif olacaksınız.

İlk gün belediye, oduncu kampı ve araştırma açın. Başkasını açmayın. İçine girip adamları maksimum yapın. Odun ile ilk günlerde her şeyi yapacaksınız.

Mermer ocağını (size üzüm, kristal veya sülfür gelmiş olabilir. Aynı adımları izleyin) açmak yeni hedefiniz olmalıdır:

Mermer ( üzüm, kristal veya sülfür) oyun gelişiminde çok değerli. Bunun için zengilik araştırmasını yap:

belediye binasından sonra ---> akademi kur --> akademi araştırıcılarını maksimum yap ---> akademiye tıklayıp ekonomi araştırmalarını (bu ayarlı olmalı) seç -->otomatik olarak sırayla araştıracak. Üçüncü araştırma zenginlik.

Zenginlik araştırması bitince --> ada--> mermer (üzüm, kristal veya sülfür) ocağını aç

ikariam
| | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Kullanıcı Adı Hacklenenler

ikariam Kullanıcı Adı Hacklenenler Bu başlık Altında yorum Olarak Dertlerini Paylaşabilirler.
| | | | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam türkiye oyunu türkçe

Ikariam

Değerli ikariam oynayanlar ikariamın ingilizce olduğundan yakınanlar ikariamın türkiye sitesi yani türkçe sitesi vardır.

www.ikariam.net şeklinde türkçe ikariama ulaşabilirsiniz.

Dikkat Com Değil Net

| | | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Version 0.3.0

Değerli oyuncular,

Bugün 0.3.0 versiyonuyla ilgili son bilgileri vereceğiz,

Yaptığımız yenilikler sadece bina yapımı ve orduyla sınırlı kalmadı. Oyunun arayüzünü de yeniden tasarladık.

Artık birden fazla şehir görünümü mümkün. Belediye binasının her gelişiminde şehrinizin değişimini göreceksiniz ve şehir görünümünü biraz canlılık ekledik. Vatandaşlarınızı denize girerken görebilirsiniz.

Dünya haritası üzerinde de yeniden çalışıldı ve Sürükle&Bırak özelliği eklendi. Artık haritayı gezmek için ok işaretlerine tıklamanıza gerek yok.

Önemli bir değişiklik de oyun içi yardım menülerinde yapıldı. Artık binalara tıkladığınızda Ikipedia'nın yardım linklerini kullanarak daha fazla bilgi almanız mümkün.

Ve son olarak, belki de en önemlisi; Yeni versiyon ne zaman test edilecek?

Şimdilik oyun sunucuları için bir güncelleme tarihi veremiyoruz fakat 3 Aralık çarşamba günü http://test.ikariam.org adresindeki test sunucumuz v.0.3.0'a yükseltilecek. Eğer oyunla ilgili herhangi bir hata bulursanız lütfen ingilizce olarak Ikariam.org forumunun uygun kısmında dile getiriniz.

Yeni versiyonun tadını çıkartın!
| DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Teşhir Direği Banlanma Nedenini Göre

Versiyon 0.2.8 ile birlikte bütün dünyalarda geçerli olmak üzere cezalı oyuncuların hangi yönetici tarafından, ne zaman ve hangi sebep ile ceza aldığını görebilirsiniz. Sıralamalar sayfasından ulaşabileceğiniz gibi buradaki bağlantılara tıklayarak da girebilirsiniz.

Server 01: Alpha Teşhir Direği

Server 02: Beta Teşhir Direği

Server 03: Gamma Teşhir Direği

Server 04: Delta Teşhir Direği

Server 05: Epsilon Teşhir Direği

Server 06: Zeta Teşhir Direği

Server 07: Eta Teşhir Direği

Server 08: Theta Teşhir Direği

Server 09: lota Teşhir Direği

Server 10: Kappa Teşhir Direği

Server 11: Lambda Teşhir Direği

Server 12: My Teşhir Direği

Server 13: Ny Teşhir Direği

Server 14: Xi Teşhir Direği

Server 15: Omikron Teşhir Direği
| | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Oyun Hataları BUG

Oyun içerisinde karşınıza çıkacak olan hataları Bu başlık altında Bizlere iletebilirsiniz gereken incelemeler Yapılması İçin Oyunun Resmi Sitesine Bildirilecektir...
| | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Savaş Similatörü

Arkadaşlar bu program ile hesap makinesine kalmadan asker kıyaslaması yapabilirsiniz ve savaşı ortalama kimin kazanacağını bulabilrisniz...

İÇERİĞİ GÖREBİLMEK İÇİN YORUM YAZMANIZ GEREKLİ...

DENİZ SİMULATÖRÜ

KARA SİMULATÖRÜ



ASKER AÇIKLAMALARI

Slinger

Taş Atıcı

Swordsman

Kılıç Ustası

Phalanx

Phalanx

Archer

Okçu

Gunsman

Tüfekçi

Gyro

Gyrokopte

Steamgiant

Buhar Devi

Bombardier

Topçu

Ram

Şahmerdan

Catapult

Mancınık

Cook

Aşcı

Doctor

Doktor

Spies

Casuslar

Wall Level

Duvar(Sur) Seviyesi

Town Level



Şehir Seviyesi


Ram

Şahmerdan Gemisi



Ballista

-



Flamethrower

Alev Gemisi



Catapult

Manıcınık Gemisi



Paddle-wheel

Buharlı Şahmerdan



Diving Boat

Deniz Altı



MortarHavantopu Gemisi






| | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 224 yorum

Ikariam Oyunu Puan Yükseltme

Evet Arkadaşlar bu Bölümde Herkez Bilgisini Yazsın Sizce İkariamda Nasıl Puan Yükseltilir ?
| | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 7 yorum

ikariam Oyun hilesi hile

Merhaba arkadaşlar birçok arkadaşımız birçok hile ile karşımıza çıktı peki çalışıyorlarmı?

Tabikide hayır herkez bir yalan uydurup kaçmış kesinlikle hilesi yoktur lütfen söylenenlere aldırmayın.
| | | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Yöneticilerin Mail Adresleri

Ikariam - Yönetici Mail Adresleri

Oyunla ilgili bildirimler için ;

Takım Lideri
Kronos kronos@ikariam.net


Oyun Admini
Sfenks sfenks@ikariam.net


Dünyalara Göre Oyun Operatörleri ;
Alpha > UmBreLLa07 UmBreLLa07@ikariam.net
Beta > codmax codmax@ikariam.net
Gamma > Seer Seer@ikariam.net
Delta > AhsapIskele ahsapiskele@ikariam.net
Delta > Theinferno Theinferno@ikariam.net
Epsilon > Crown crown@ikariam.net
Zeta > Antares antares@ikariam.net
Eta > Klementin Klementin@ikariam.net
Theta > FlaWLesS flawless@ikariam.net
Lota > Kalliope Kalliope@ikariam.net
Kappa > cpa cpa@ikariam.net
Lambda > Catafalque Catafalque@ikariam.net
My > Pallege Pallege@ikariam.net
| | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

Ikariam Bozulum Hakkında

Ikariam - Bozulum Hakkında


* Bozulum Nedir? Neleri Etkiler?..: Bundan sonra tüm kolonilerinizde (Baskentiniz haric) bozulma (bundan kasit rusvetcilik, yozlasma)gerceklesecektir. Bu durum kaynak üretimini, arastirmalari ve memnuniyet oranini negatif yönde etkiler.


* Bozulum Nasil Önlenir?..: Her kolonide Vali Konagi kurarak bu bozulma miktarini duserbilirsiniz. Kolonilerde ki bozulmayi onlemek istiyorsaniz, her konolide ki Vali Konaginin seviyesi toplam sehir (koloniler + baskent) sayinizin bir eksigi olmalidir.
Ör:
-Diyelim 3 tane koloniniz var. Bozulmayi her kolonide sifir yapmak icin kolonilerde ki her Vali Konaginin seviyesi 3 olmalidir.(Koloni Sayisi + Baskent - 1 = Vali Konagi seviyesi.)


* Baskenti Degistirmek Icin:

Basketini degistirmek icin, yeni baskent olmasini istediginiz kolonide ki Vali Konagi seviyesi en az, mevcut Basketinizde ki Sarayin seviyesine getirmelisiniz. Istenilen kosulu sagladiktan sonra yeni baskent olmasini istediginiz kolonide ki Vali Konagina girip o koloniyi yeni baskent ilan edebilirsiniz. Boylece yeni baskent olmasini istediginiz kolonide ki Vali Konagi, Saray oluyor.

Ör:

* Mevcut Sarayin Seviyesi = 4
* Yeni Baskent olmasini istediginiz kolonideki Vali Konagi Seviyesi = 3
* Yapmaniz gereken Vali Konagi seviyesini 1 artirmak.

Eski baskentteki Saray da Vali Konagina donusuyor
| | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Ticaret Rehberi

Ikariam - Ticaret Rehberi




  • Nasıl ticaret yapabilirim?
    - Ticaret Merkezi kullanarak yapılır.
    - Diğer oyunculardan size gereken kaynakları alabilir yada satabilirsiniz



  • Ticaret Merkezi nasıl kurabilirim?
    - Akademi kurup Ekonomi kısmından Zenginlik araştırmasını yapmalısınız.



  • Araştırma yaptım, Ticaret Merkezini nasıl kuracağım?
    - Boş inşa alanlarından yani kırmızı bayraklı boş bir yere tıklayın ve Ticaret Merkezini bulun, üzerine tıklayarak kurulumu başlatın ve bitmesini bekleyin.



  • Ticaret Merkezi kurdum nasıl ticaret yapacağım?
    - İlk önce satmak mı yoksa almak mı istediğinize karar verin. Daha sonra gerekli parametreleri doldurarak ticarete başlayabilirsiniz.



  • Ben Odun satmak istiyorum. Bunu nasıl yapacağım?

- İlk önce diğer oyunucuların satmak istediğiniz kaynaktan satıp satmadığına bakmamız gerekiyor, böylece aşağı yukarı bir fiyat öğrenmiş olacağız, bunun için Ticaret Merkezine girelim ve aşağıdaki resimdeki gibi seçimimizi yapıp Ucuzluk ara diyelim.


Bu şekilde kim ne kadara satış yapıyor görmüş olduk.




  • Peki ben nasıl satış yapacağım?



  • Aşağıdaki bölüme gelin:
    Burdan satmak istediğiniz kaynağın sırasındaki Miktar kısmına kaç tane satacağınızı ve Fiyat kısmınada bir kaynağın kaça satılacağını yazın ve Teklifleri güncelleye tıklayın.


  • Bende 500 odun var ama 400 tane satmaya çalışınca hata mesajı alıyorum?
    - Ticaret Merkezi her level aldığında satış kapasiteniz yükselmektedir. Bunun için Ticaret Merkezine level atlatmanız gerekmektedir.
  • Ne kadar satabileceğimi nerden görebilirim?
    Ticaret Merkezi ekranında solda Depo Kapasitesi bölümünden görebilirsiniz.
  • Arkadaşlarımla kaynak transferi yapabilirmiyim?
    Evet, bunun için arkadaşınızın koordinatlarını bilmeniz gerekmektedir.



  • Koordinatları biliyorum nasıl transfer yapabilirim?

Dünya haritasına gidin ve soldaki Seyrüsefer bölümüne arkadaşınızın bulunduğu adanın koordinatları girin ve hemen yanındaki ok işaretine tıklayın. Aşağıdaki gibi:
Örnek olarak 51:50 koordinatlarına geldik,
Ekranın ortasına gelen adaya tıklayalım ve şehirlerden arkadaşımızın şehirini seçecelim,
Şehiri seçince sol tarafta aşağıdaki menü gözükecektir,
  1. Kaynak naklete tıklayalım ve aşağıdaki ekranda ne göndereceğimizi seçelim:
    Mavi içerisindeki yerlerde bu işlem için ne kadar gemi kullanılacağı ve ne kadar süreceği yazmaktadır.
    Yollayacağınızı madenleri seçtiğinizde Kaynakları taşıya tıklayarak kaynak gönderebilirsiniz.



  • Gemilerimi geri çağırabilirmiyim?

- Evet, bunun için aşağıdaki oyun ekranındaki aşağıdaki resime tıklayın:

Karşınıza gelecek olan menüde:

Vazgeç seçeneği altındaki kırmızı oka tıklayın. Eğer geminiz gideceği yere varmadıysa kaynaklar ile birlikte geri dönecektir.
| | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Kültürel Antlaşma Nasıl Yapılır

Ikariam - Kültürel Antlaşma Nasıl Yapılır



Arkadaşlar ilk olarak kültürel anlaşma yapmak istediğimiz oyuncunun şehrine tıklıyoruz ve mesaj yaz seçeneğini seçiyoruz.Daha sonra resimde anlatılan adımları izleyeceğiz.









| | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Aksiyon Puanı Nedir?

Ikariam - Aksiyon Puanı Hakkında


* Ne Ise Yarar: Aksiyon Puaniniz kadar sefer yapma hakkiniz vardir. Aksiyon Puani 0 oldugunda sehrinizden Ticaret, Kusatma, Asker Yollama, Koloniler arasi Transfer veya Altinla Mal Satin Almak için gemi cikaramazsiniz.

* Aksiyon Puaninin Belirlenmesi: Her sehir baslangicta 2 aksiyon puanina sahiptir. Belediye Binasinin her 5 kademe artisinde 1 aksiyon puani alirsiniz.
Örnek:

* 1. seviye Belediye binaniz varsa aksiyon puaniniz 2 dir.
* 10. seviye Belediye binaniz varsa aksiyon puaniniz 4 tür. (Baslangictan gelen 2 puan + Belediye Binasi 5. kademe olunca gelen 1 puan + Belediye Binasi 10. kademe olunca gelen 1 puan = 4 aksiyon puani)
* 15. seviye Belediye binaniz varsa aksiyon puaniniz 5 tir. (Baslangictan gelen 2 puan + Belediye Binasi 5. kademe olunca gelen 1 puan + Belediye Binasi 10. kademe olunca gelen 1 puan + Belediye Binasi 15. kademe olunca gelen 1 puan = 5 aksiyon puani)



* Aksiyon Puani Nasil Harcanir ve Tekrar Eski Seviyesine Döner:


* Baska bir sehre yaptiginiz her seferde(Ticaret, savas ve mal satin almak) 1 aksiyon puani kaybedersiniz.
* Baska bir sehre yaptiginiz her seferde ister 1 gemi yollayin ister 10 gemi 1 aksiyon puani kaybedersiniz.
* Sefer tamamlaninca (gemileriniz KENDI limaniniza donunce) eksilen aksiyon puani eksildigi kadar artar.
| | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam itifak Sayfası Ayar Kodları

Ikariam - İttifak Sayfası Ayar Kodları


İttifak sayfamızda HTML TAG SPAN kodlarını kullanarak, yazı tipinde değişiklikler yapabilir veya ittifak sayfamıza resim ekleyebiliriz. Şimdi örneklendirmeye geçelim..

Yazı Tipiyle alakalı değişiklikler:


Yazı Boyutu
;


Deneme

Bu kod ile sayfamızdaki Deneme yazısının boyutunu 18 pixele çıkarabiliriz. 18 yazan yerdeki sayı ile oynarsanız yazının büyüklüğü ve küçüklüğünü değiştirebilirsiniz.

Yazı Rengi
;


Deneme


Bu kod ile sayfamızdaki Deneme yazısının rengini kırmızıya dönüştürebilirsiniz. #FF0000 yazan yerdeki kodu değiştirirseniz diğer renklere ulaşırsınız. Diğer renk kodlarına ulaşmak için:

Renk Kodları İçin ;


http://www.maxionline.net/renkkodlari.htm

Eğer bu kodları aynı yazıya uygulamak istiyorsanız:


Deneme

Bu kod ile sayfamızdaki Deneme yazısı hem kırmızı hem de 18 pixel büyüklüğünde görünecektir.

Yazıyı Hizalama:


Deneme

Bu kod ile sayfamızdaki Deneme yazısı ortalanmış bir biçimde görünecektir. Burada “center” yazan yere (”left” ve “right”) kodlarını da yerleştirebilirsiniz. Böylelikle yazınız sağa veya sola hizali olarak görünecektir.
Not :
ile başlayan kodlar mutlaka
ile bitirilmelidir.

Resim Ekleme
;
http://img224.imageshack.us/img224/9879/renkskalasips5.jpg” alt=”">

Resim koyarken, “” tırnak işaretleri arasındaki kalan alan resimin bulunduğu adres olmalı. Resimleri yüklemek için google dan ücretsiz resim barındıran siteleri bulabilirsiniz. (Örn: www.imageshack.us)
| | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum

ikariam Oyunu itifak nedir?

Ikariam - İttifak ile İlgili Herşey


I. Baslangic
II. Diplomasi Puanlari
III. Ittifaga Giris
IV. İttifak Kurma
V. İttifak Yonetimi
VI. İttifak Siralamasi



> I. Başlangıç


* Herseyden once ittifak ile ilgili islem yapabilmek icin oncelikle Buyukelcilik Binasını yapmak zorundasınız.

* Her buyukelcilik bina seviyesi size 1 diplomasi puanı kazandiracaktir. (Ilk seviyede baslangic bonusu olarak +2 fazla puan verecektir.)



> II. Diplomasi Puanları

* Buyukelcilik binanizi yaptiktan sonra anlaşmalar yapmaya ve ittifaklara girmeye baslayabilirsiniz.
* Yeni bir ittifak kurmak icin buyukelcilik binanizin 3. seviyede olmasi gerekli.
* Yaptiginiz her anlasma ve girdiginiz her ittifak 1 diplomasi puaniniza mal olacaktir.
* Yaptiginiz anlasma feshedildiginde harcamis oldugunuz diplomasi puanini geri kazanacaksiniz.


> III. İttifağa Girme

* Tek basiniza oynamaktan sikildiginiz zaman herhangi bir ittifaga girebilirsiniz.
* Tabi ilk once kriterlerinize uyan bir ittifak bulmalisiniz. Bunu yapabilmek icin oncelikle :

1.
Buyukelcilik binaniza tiklayin.

2. Sayfanin altindaki butonuna tiklayin.




  • a. Buradan butonunu kullanarak benzer puanli uyeleri olan ittifaklari gorebilirsiniz.
  • b. Veya ittifak ismi, tagi, puani, ortalama puani, uye sayisina gore arama yapabilirsiniz.




* Herhangi bir ittifagin ustune tiklayarak o ittifak hakkindaki detayli bilgilere ulasabilirsiniz.
*Herhangi bir ittifaga girmek icin ittifak isminin yaninda bulunan isarete tiklamaniz gerekmektedir. Tabii hemen ittifaga girmiyorsunuz.
İttifak yoneticisinin basvurunuzu kabul etmesi gerekir.


Not : Herhangi bir ittifaga girmek size ve ittifak puanina 1 diplomasi puanina mal olacaktir.


> IV. İttifak Kurmak

* Eger hicbir ittifaga uye degilseniz kendi ittifaginizi kurabilirsiniz.
* Bunu yapabilmek icin oncelikle Buyukelcilik binaniza tiklamalisiniz.
* Daha sonra ittifak ismi ve tagini yazip "İttifak Kurmak” butonuna tiklamalisiniz.



* İttifak tagi 3 ile 5 haneli, ittifak ismi 3 ile 15 haneli olmalidir.* İttifak ismi veya tagi ozel karakterler iceremez..

Not : İttifağa giren her uye 1 diplomasi puanina mal olacagindan, diplomasi puanlarinizi ittifaginiza aktarmayi unutmayin.


> V. İttifak Yönetimi

** Herhangi bir ittifakta yonetici oldugunuzda, buyukelcilige tikladiginizda ekranın sol kosesinde bazı seçenekler göreceksiniz.



* Uye Secenekleri

Herkese Mesaj Yolla -
Ittifaginizdaki Herkese Mesaj yollamaya yarar.
Çıkış -
Ittifagi terket

* General Secenekleri
Birliklere Toplu Bakis -
Ittifaginizdaki uyelerin detayli olarak ne kadar askeri ve gemisi oldugunu görebilirsiniz.

* Icisleri Bakani Secenekleri
Kaynaklara Bak -
Uyelerin depolarinda ne kadar kaynaga sahip olduklarini gorebilirsiniz.
Ittifaga Ozel Ic Sayfalari Degistir - ittifak
ic sayfalarini degistirebilirsiniz. ( ittifak ic sayfasi sadece uyelere ozeldir.)

* Diplomat Secenekleri
Harici İttifak sayfasini degistir - ittifak
dis sayfalarini ve ittifak ana sayfa adresini degistirebilirsiniz. (ittifak dis sayfasi herkese gorunur. )

* Lider Secenekleri
Ittifagi Degistir -
Buradan ittifagin ismini, tagini ve ittifak aciklamasini degistirebilirsiniz.
Makam Dagit -
Buradan uyelerinize makam dagitabilirsiniz. (ittifak kurucusu ittifagi kurdugunda butun rutbelere sahip olur.)
İttifak Yonetimini Devret -
Burdan liderliği başka birine devredebilirsiniz.
Ittifagi Dagit -
Ittifaginizi kalici olarak silebilirsiniz.
Diplomasi Puani Aktarimi -
Buradan diplomasi puaninizi ittifaga aktarip ittifak
Bonus Kaynaklar -
Uyelerin lidere yolladiklari bonus kaynaklari buradan gorebilirsiniz.


> VI. İttifak Sıralaması

* Lider

  • İttifak uyelerinin sayisina ve gucune gore gunluk bonus kaynak alir.
  • Ittifagin ismini ve tagini degistirebilir.
  • Makam atayabilir.(diplomat, general ve ic isleri bakani)
  • Ittifagi dagitabilir.
  • Yeni bir lider atayabilir.


* Ic isleri Bakani


  • Yeni uye alimlari ve eski uyeleri atma yetkisine sahiptir.
  • Butun İttifak uyelerin kaynaklarini gorebilir.
  • İttifak ic sayfasini duzenleyebilir.


* General


  • Uyelerin butun asker ve gemilerini gorebilir.
  • İttifak uyelerine yapilan veya ittifak uyelerinin yaptigi butun savaslari gorebilir..



* Diplomat


  • İttifak harici sayfasini duzenleyebilir.
  • İttifak anlasmalari yapabilir.


* Üye


  • Herkese Mesaj Yollayabilir..
| | | | DEVAMINI OKU Uğur AĞDAŞ 0 yorum